Shop Mobile More Submit  Join Login
DAMN IT I can't get the shot by Kawazu13 DAMN IT I can't get the shot by Kawazu13
YES! We nailed this shot!
both her and I have seen a loooot of people go for this scene's picture and seem not to even try. So we decided we were gonna go for it and BOOM we got it!

Rei is :iconflaming-goddess:
Takashi is me

Photography :iconbeautifulbyebye:
Add a Comment:
 
:iconkenshinhimura77:
KenshinHimura77 Featured By Owner May 18, 2013
Fun pic capturing a classic fun boob scene
Reply
:iconchewy1995:
Chewy1995 Featured By Owner Sep 21, 2012
Good picture
Reply
:iconshamedgeeky:
shamedgeeky Featured By Owner Apr 3, 2012  Student Artisan Crafter
hahaha omg this scene :D
Reply
:iconkawazu13:
Kawazu13 Featured By Owner Apr 4, 2012
Haha yup!!
Reply
:iconshamedgeeky:
shamedgeeky Featured By Owner Apr 4, 2012  Student Artisan Crafter
you guys nailed it! :D
Reply
:iconkawazu13:
Kawazu13 Featured By Owner Apr 4, 2012
thanks =D we really were hoping to get this shot and were lucky enough to have an awesome photographer
Reply
:iconlilyjamesship:
lilyjamesship Featured By Owner Feb 9, 2012  Hobbyist General Artist
lol that scene xD
Reply
:iconkawazu13:
Kawazu13 Featured By Owner Feb 9, 2012
so awesome and ridiculousness all in one scene XP
Reply
:iconlilyjamesship:
lilyjamesship Featured By Owner Feb 10, 2012  Hobbyist General Artist
i know right! :D I laughed so hard xD
Reply
:iconxxespxx:
xXESPXx Featured By Owner Oct 25, 2011
YESSSS! I love it!
Reply
:iconkawazu13:
Kawazu13 Featured By Owner Oct 25, 2011
Thanks! glzd you like it!
Reply
:iconakasaki-studios:
Akasaki-Studios Featured By Owner Oct 21, 2011  Student General Artist
They all mean the same thing Boob dance!
Reply
:iconkawazu13:
Kawazu13 Featured By Owner Oct 22, 2011
haha yeah, well let's face it, boobs danced a lot in this series =P
Reply
:iconakasaki-studios:
Akasaki-Studios Featured By Owner Oct 23, 2011  Student General Artist
you cant deny it. Check it [link] if she did it There would hardly be any dances!
Reply
:iconakasaki-studios:
Akasaki-Studios Featured By Owner Oct 21, 2011  Student General Artist
Like all three Medias. Manga Anime Cosplay.
Reply
:iconfallenangelgm:
FallenAngelGM Featured By Owner Oct 21, 2011
I remember that, it was amazing!!
Reply
:iconkawazu13:
Kawazu13 Featured By Owner Oct 22, 2011
its probably the most memorable scene thus far
Reply
:iconterrysaur:
Terrysaur Featured By Owner Oct 17, 2011  Student Traditional Artist
YEA!! I laughed so hard at this scene~
Uour photographer did very well in getting the angle/lights right >:3
Reply
:iconkawazu13:
Kawazu13 Featured By Owner Oct 17, 2011
the photographer was amazing and great to work with. and yeah this scene was so ridic that you just gotta love it
Reply
:iconmagicbabe171:
Magicbabe171 Featured By Owner Sep 29, 2011
This is awesome!!!
Reply
:iconkawazu13:
Kawazu13 Featured By Owner Sep 29, 2011
thank you!=)
Reply
:iconsonikku10:
sonikku10 Featured By Owner Sep 10, 2011  Hobbyist Photographer
This is genius!
Reply
:iconkawazu13:
Kawazu13 Featured By Owner Sep 11, 2011
why thank yahs!
Reply
:iconrosedescendant:
RoseDescendant Featured By Owner Sep 10, 2011  Student General Artist
OMG finally a good picture of this scene. In most pictures Rei has small boobs and it doesnt look right! but you got it right! and Rei's expression is priceless. I love it
Reply
:iconkawazu13:
Kawazu13 Featured By Owner Sep 11, 2011
thank you! we kjnew we'd have to do this scene so we made sure we had as much down as we could. I'm Glad you like it.
Reply
:iconrosedescendant:
RoseDescendant Featured By Owner Sep 11, 2011  Student General Artist
yer welcome, and keep up the good work :D
Reply
:iconrain--soaked:
rain--soaked Featured By Owner Sep 10, 2011  Hobbyist Traditional Artist
LOL. I love you.
Reply
:iconkawazu13:
Kawazu13 Featured By Owner Sep 10, 2011
hahah love you too stranger! =P
Reply
:iconnekomadistar:
nekomadistar Featured By Owner Sep 10, 2011
lol my favorite scene in the anime :iconnosebleedplz:
Reply
:iconkawazu13:
Kawazu13 Featured By Owner Sep 10, 2011
haha def. most memorable thus far in my opinon
Reply
:iconbakuchanbaku:
BakuchanBaku Featured By Owner Sep 5, 2011   Digital Artist
I Love this part XD made me lmao! Great shot and cosplays! The Rei is perfect! Too bad the shot doesent show more of our lovely Takashi!
Reply
:iconkawazu13:
Kawazu13 Featured By Owner Sep 5, 2011
my favorite part about this we couldn't shoot. It's easily how Saeko's boobs defy physics and move back and forth to dodge a bullet XP
but thank you!
Reply
:iconbakuchanbaku:
BakuchanBaku Featured By Owner Sep 6, 2011   Digital Artist
Haha You're welcome! And Saeko's boobs are just magic, that's all there is too it! And boobs that Takashi's shooting through jiggle like jello! XD
Reply
:iconmaravillante:
Maravillante Featured By Owner Sep 4, 2011
Boob shot
Reply
:iconkawazu13:
Kawazu13 Featured By Owner Sep 4, 2011
haha inddeeed it is
Reply
:iconryan25xx:
Ryan25xx Featured By Owner Sep 4, 2011
Awww that's so hot
like what happen in anime itself & nicely done cosplay dude ^^
Reply
:iconkawazu13:
Kawazu13 Featured By Owner Sep 4, 2011
many thanks!
Reply
:iconryan25xx:
Ryan25xx Featured By Owner Sep 4, 2011
your welcome ^^
Reply
:iconprince-thrakhath:
Prince-Thrakhath Featured By Owner Sep 2, 2011  Hobbyist General Artist
I fear that Rei has breasts too big to take aim ......
Reply
:iconkawazu13:
Kawazu13 Featured By Owner Sep 2, 2011
bah they make great Bipods though!
Reply
:iconprince-thrakhath:
Prince-Thrakhath Featured By Owner Sep 3, 2011  Hobbyist General Artist
XDDDDD

yes, the ideal would be a biped
Reply
:iconkuromeru-kitsune:
kuromeru-kitsune Featured By Owner Sep 2, 2011
damn straight you guys got it, looks nice :)
Reply
:iconkawazu13:
Kawazu13 Featured By Owner Sep 2, 2011
Thank you! we Really appreciate it
Reply
:iconkuromeru-kitsune:
kuromeru-kitsune Featured By Owner Sep 2, 2011
YW, your Rei is really selling the idea of distress :)
Reply
:iconrobbiedgrimm:
RobbieDGrimm Featured By Owner Sep 2, 2011  Hobbyist Digital Artist
hahha this is great
Reply
:iconkawazu13:
Kawazu13 Featured By Owner Sep 2, 2011
haha glad you like it =)
Reply
:iconrarruto:
Rarruto Featured By Owner Sep 2, 2011  Student
Just saying, but... Her tits aren't big enough! LOL
But yeah, its a mad shot. =D
Reply
:iconkawazu13:
Kawazu13 Featured By Owner Sep 2, 2011
hahaha well if her tits were as big as rei's were supposed to be, I'd fear for her future back problems XP
Reply
:iconflaming-goddess:
Flaming-Goddess Featured By Owner Sep 3, 2011  Student General Artist
... Mine are actually bigger than Rei's. But they're not made of balloons like hers seem to be XD
Reply
:iconkenshinhimura77:
KenshinHimura77 Featured By Owner May 18, 2013
I'd love to hear more about this. :D Cup size?
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 800 × 533




Details

Submitted on
September 1, 2011
Image Size
210 KB
Resolution
800×533
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,233 (2 today)
Favourites
140 (who?)
Comments
59
Downloads
223

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon EOS DIGITAL REBEL XS
Shutter Speed
1/100 second
Aperture
F/6.3
Focal Length
20 mm
ISO Speed
200
Date Taken
Aug 20, 2011, 7:34:55 PM
Software
Adobe Photoshop Lightroom 3.4.1
×